dimarts, 28 d’octubre del 2008

Els altres també existeixen....

Seria insufriblement narcisista considerar que només jo estic reflexionant sobre aquesta relació entre les noves tecnologies i l'educació. Molts altres blogs a la xarxa s'adrecen als mateixos objectius i elaboren missatges molt complets i interessants. He passejat per altres blogs i altres recursos informàtics i us vull fer partíceps de dues troballes especialment rellevants:

En primer lloc, hi ha diverses adreces interessants al voltant de la reflexió sobre CTS que altres companyes de l'assignatura que estic fent han proporcionat en els seus informes respectius. Us adjunto algunes tot indicant el nom de la companya que les proporciona:

Enllaços proporcionats per Sonia Navarro Varona:

• Ciencia, Educación y Sociedad. Una relación compleja
www.observatorio.org/colaboraciones/rosales.html

• Ciencia, Tecnologia y Sociedad: El Estado de la Cuestión de europa y estados Unidos.

www.rieoei.org/oeivirt/rie18a02.pdf

Enllaços proporcionats per Pilar Arnáiz:
- Winner, Langdon: (2000, original 1997) Los Mitos Ciberlibertarios y sus Prospectos para la Comunidad.

contexto-educativo.com.ar/2000/2/nota-1.htm

- Aibar, Eduard : (2001) Fatalismo y tecnología: ¿es autónomo el desarrollo tecnológico?

www.uoc.edu/web/esp/art/uoc/0107026/aibar.html

- Tomàs i Justribó, Santiago; (2002) La relació entre ciencia, tecnología i societat als llibres de text de ciècnices i tecnología de batxillerat.

antalya.uab.es/athenea/num1/justribo.pdf

En segon lloc us vull donar l'adreça d'un blog d'una de les companyes anteriors que ha treballat extraordinàriament el seu blog amb tot d'intervencions i recursos sistemàtics, valuosos i amb ple sentit del que representa un blog. Està escrit per Sònia Navarro i la seva adreça és:

soniadream.blogspot.com

Estic segur de que consultar aquests recursos us poden ajudar a orientar-vos en la reflexió sobre les relacions entre TICs i educació. I el blog de Sonia Navarro us pot ensenyar per la via de l'exemple com es pot desenvolupar un blog de manera notable sobre la temàtica de les TICs i l'educació.